הצוות
שעובד
עם כל ה-♥

אברהם אלפסי, מנכ"ל החברה

בוגר תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, נמצא במערכת הבריאות החל משנת 2000. במהלך השנים הקים והפעיל שני הוסטלים בפתח תקווה ומערכת של דיור מוגן לסוגיו בפתח תקווה ובאזור השרון. אבי שואף למצוינות בכל פעליו, ודואג במסירות לרווחתם המלאה של דיירי המסגרות השיקומיות השונות אותן הוא מתפעל.

אני מאמין בהגשמה של חלומות, ביכולתו של כל אדם להתבונן בעצמו באומץ, להגשים את השאיפות, ולמצות את הכישורים שלו. לחיות חיים מלאים במציאות טובה יותר ע"י סביבה תומכת שנוכחים בה אמפטיה, רגישות, שיתוף פעולה ואהבה.

אביטל הגר, מנהלת מערך דיור מוגן

בוגרת תואר B.A בפסיכולוגיה ותואר B.S.W בעבודה סוציאלית בהצטיינות יתרה מטעם אוניברסיטת בר אילן. בעלת ניסיון רב שנים בתחום בריאות הנפש ועובדת בחברה משנת 2016 כמנהלת מערך הדיור המוגן.

אני מאמינה שהדייר הוא ראש הצוות בתהליך השיקום שלו. כבוד כלפי הדייר, ליווי בגובה העיניים, אכפתיות ואמונה בדייר וביכולותיו - הם נר לרגליי.

שולי ג'ורג', מנהלת מקצועית ומנהלת הוסטל מונטיפיורי

מדריכה ארצית בכירה בתחום בריאות הנפש. בוגרת תואר M.S.W בהצטיינות יתרה בעבודה סוציאלית של אוניברסיטת תל אביב ובוגרת תואר B.S.W בעבודה סוציאלית ו B.A בחינוך וספרות של אוניברסיטת בר אילן. בנוסף, בוגרת קורסים שונים בביה"ס לשיקום בקריה האקדמית אונו, ביניהם: קורס מנהלים מקצועיים, קורס תחלואה כפולה בברה"ן, קורס מנהלי שיקום וקורס סופרוויזן וכן קורסים נוספים רלוונטיים. עובדת בתחום בריאות הנפש משנת 2003 ובחברה החל משנת 2005.

אני מאמינה שכל אדם צריך להוביל את תהליך השיקום שלו. יחס מכבד, תקווה ומקצועיות –מסייעים לתהליך.

אורית לוי, מנהלת הוסטל מבצע קדש

בעלת תואר B.S.W בעבודה סוציאלית, מטעם אוניברסיטת ת"א. בעלת ניסיון רב שנים בתחום בריאות הנפש ועובדת בחברה משנת 2012 כמנהלת הוסטל מבצע קדש.

אני מאמינה שכל אדם יכול להתקדם ולמצות את יכולותיו אם רק ירצה בכך. צוות ההוסטל מגוייס לסייע ולתמוך בתהליך השיקום של הדיירים ולקדם אותם להשגת מטרותיהם בכל תחומי החיים השונים.

מתניה בן יעקב, מנהל הוסטל מונטיפיורי

אני מאמין בזכותו של כל אדם למסגרת מכבדת ותומכת, שמקדמת אותו לשילוב בריא ושלם בקהילה, מתוך למידה ועבודה משותפת על הכישורים והיכולות העצמיים של כל דייר. אני שואף לחזק לכל דייר את בטחונו העצמי, האמונה והיכולת לחזור למשפחה, לחברה ולקהילה בה הוא צמח.

אנו פועלים בהוסטל, לממש את יכולותיו וזכויותיו של כל דייר, לקבל ולמצות את כל הכלים העשויים לסייע לו להשתקם ולהשתלב בקהילה באופן מיטבי.

יוסי אטיאס, מנהל הוסטל קדש

אני מאמין שהשיקום הינו תהליך סובייקטיבי של התפתחות וצמיחה בה המתמודד מתפתח ורוכש יכולות חדשות, לומד על עצמו ומגבש מטרות ותפיסת חיים משמעותית לצד התמודדותו. בעזרת סיוע וליווי מותאמים, התערבות נכונה ויצירת משאבים פנימיים וחיצוניים ניתן לטעמי להפחית מצוקה ואף להשיב את רצף החיים אשר נקטע כתוצאה מהתמודדות עם משבר נפשי.

אני כאן יחד עם צוות מקצועי ורחב בכדי לסייע לדייר בתהליכי השיקום תוך שימת דגש על כוחותיו.

הצוות שעושה את ההבדל

הצוות באגם שיקום בקהילה כולל בתוכו אנשי מקצוע בתחום השיקומי, המשלבים בין השכלה אקדמית רלוונטית לבין ניסיון עשיר בתחום הניהול והטיפול. הצוות במסגרות השונות הנו צוות רב מקצועי הכולל: מנהלת, מתאמי טיפול, מדריכי שיקום ועוד. הצוות כולו פועל על פי השקפה שיקומית מקצועית, השמה את הדייר במרכז. מתוך השקפה זו, הרואה חשיבות בשילוב צרכיו, יכולתו ושאיפתו של כל דייר, הצוות מוביל את הדיירים במסגרות השונות להתפתחות אישית מקסימלית.

מעבר למקצועיות הרבה, הצוות של אגם שיקום בקהילה שואף להפוך את המסגרות לבית עבור הדיירים.התחושה החמה והמשפחתית באה לידי ביטוי בעבודה היומיומית של הצוות, השמה דגש רב על מתן יחס אישי וחם לכל דייר ודיירת. כך, בעזרת רגישות, ליווי ותמיכה זוכים הדיירים למרחב בטוח בו הם יכולים לעמוד באתגרים ולצעוד קדימה אל עבר מיצוי הפוטנציאל הגלום בהם.

אנו רואים בשילוב בין מקצועיות, אנושיות וביתיות מרכיב משמעותי התורם להעצמת הדיירים שלנו, איכות חייהם ותחושת המסוגלות העצמית שלהם. אלו, להשקפתנו, מהווים קרקע פורייה לתהליך שיקום אידיאלי.

סיפורים מהשטח