יש לך
שאלה?

אדם המוכר בביטוח לאומי כנכה על רקע נפשי וקיבל אישור מסל שיקום או נכה המוכר על רקע נפשי מטעם משרד הביטחון, יכול לפנות באופן עצמאי או בעזרת בן משפחה/ גורם טיפולי בבקשה להתקבל לאחת המסגרות שלנו. החברה שלנו נותנת שירות למגוון רחב מאוד שלמתמודדים, הן מבחינת הגילאים והן מבחינת רמות התפקוד. אנו מלווים את המתמודדים בהתאם לשלב בו הם נמצאים על רצף תהליך ההחלמה.

לאחר קבלת חומר רפואי ופסיכו-סוציאלי, המועמד מוזמן לפגישת היכרות (אינטייק) עם מנהלת המסגרת, בה המועמד מקבל מידע מעמיק על השירות הניתן במסגרת, מספר על עצמו, על הרקע שלו ועל רצונותיו. זה המקום לשאול שאלות ולהתרשם מהמסגרת. בחלק מהמסגרות ישנם ימי אירוח והתנסות. 

המסגרות שלנו נמצאות בפיקוח משרד הבריאות.

לכל אחד מהמתמודדים מוצמד מתאם טיפול בעל תואר טיפולי ומדריך שיקום. במסגרת השירות, נערכות פגישות קבועות עם מתאם הטיפול, המסייע למתמודד בכל תחומי החיים: חיבור לגורמי תעסוקה, פנאי, השכלה, קשר עם משפחה ועם גורמי תמך בקהילה, מיצוי זכויות, עזרה בתחום המשפט והכלכלה וטיפול נפשי שיקומי. הפגישות עם מדריך השיקום מתקיימות מספר פעמים בשבוע, בהתאם לרמת השירות של הדייר. מדריך השיקום מסייע לדייר באופן פרקטי בתחומים שונים, כגון: הדרכה בבישול, ניקיון, קניות, הגיינה, בתחום החברתי, הלימודי, הכלכלי, התעסוקתי ועוד. בנוסף, במסגרות מתקיימים טיולים, אירועים חברתיים, מסיבות וקבוצות שונות (אורח חיים בריא, העצמה, ספורט, טיפול באומנות ועוד).

כן, כל המסגרות פתוחות וההימצאות בהן היא מתוך בחירה ורצון של המתמודד בלבד.

בוודאי! אנו מעודדים קשרים משפחתיים וחברתיים ומברכים על אירוח קרובי משפחה וחברים.

בהוסטלים שלנו יש צוות 24/7, כולל חגים, ובדיור המוגן ישנה נוכחות של צוות בהתאם לנקבע בועדת סל שיקום.

כן. אדם יכול לגור בדירה משלו, דירת שכורה, לבד או עם שותפים ולקבל שירות של מתאם טיפול ומדריך בביתו. השירות נקרא: "דיור מוגן לבודדים".

תוכנית השיקום נבנית על בסיס רצונותיו, צרכיו ושאיפותיו של הדייר. יחד עם צוות השיקום, הדייר קובע את מטרות השיקום שלו והדרכים להשגתן.